יום שני, 7 במאי 2012

  קצת על עצמי 

שמי ולדימיר או וובה.
גר במרכז הארץ, אוהב VAG וכל הקשור בנושא.
הבלוג מספר על העבר וההווה שלי בכל מה שקשור לרכב.
כיום אני נוסע על גולף דור 3 מדהימה שאני נהנה ממנה בכל נסיעה מחדש.
אז מה היה לפני הגולף
התחלתי בדייהו שלא קשורה ל-VAG אבל על רכב ראשון לא מתווכחים אומרים תודה יפה להורים ונוסעים.
מנוע 1.5 
משקל של טון וחצי
"הייתה ספינת תענוגות בשביל רכב ראשון."











בתקופת הדייהו עשיתי צבא קיבלתי שלילה כי היינו 4 באוטו, עבדנו, השתחררנו, ואז הגיעה המחלה שנקראת VAG!
זה התחיל מפולו 98 אוט' 6N חבוטה ושבורה אבל מבחינה מכאנית הייתה טנק.
אפילו מחשב ABS היה תקין והנורה לא דלקה. למי שמבין ומכיר יודע שזה נדיר בפולו.















 כמובן שהתקנתי תאורה בבגאז פס לדים יפה שישב בתחתית של מגש הרמקולים





אחרי שבוע בבולגריה ונהיגה ברכב ידני מושכר אמנם, אבל זה הוליד אותי מחדש וגרם לי להבין שאני ואוטומט לא חברים.

אחרי נהיגה על "ידני"
סתם לא, על זה

אמרתי לא לאוטומט



אחרי שהבנתי שזהו זה ואני מכור.
נמכרה הפולו והוחלפה באחת ידנית אותו שנתון עם 145000 ק"מ יד שלישית.











התקנות ושטויות
קארבון :)


גבות






מערכת!!
AMP: V12
Subwoofer: INOX PRO
LG LCS700
Rockford 6x9











השחרה של ערסים בעזרת מדבקה



אם ערס קורא את זה אל תיקח ללב.
ואז גם הגיע לידיי אפשרות לעבור לגולף CL 94 ידנית 1.8 וכמובן שעברתי...
וזה בהמשך...
  טיזרר
ביום הקנייה... 


פרוייקט יישור קו בגולף נעשה בימים אלו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה